Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki, który zawiera numer śledzenia i link umożliwiający śledzenie przesyłki aż do Twoich drzwi.
Obecnie zamówienia realizujemy w poniedziałki, wtorki i czwartki. Przyspieszone opcje dostawy będą traktowane priorytetowo.
Numery śledzenia są aktualizowane, gdy przesyłki są odbierane na koniec dnia. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z numerem przesyłki w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami.
PROSZĘ PAMIĘTAĆ, że ze względu na bieżące wydarzenia na świecie mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce. Ściśle współpracujemy z naszymi przewoźnikami, aby Twoja paczka została dostarczona tak szybko, jak to możliwe.
W szczególności zamówienia do kilku innych wybranych krajów mają znaczne opóźnienia, na które nie mamy wpływu. W celu szybszej gwarantowanej wysyłki zaleca się uaktualnienie do opcji przyspieszonej. Dziękuję za cierpliwość.
Przesyłki międzynarodowe
Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem UPS, FedEx, DHL, China Post, USPS, DPD, Maersk, Nippon Express, Ryder System, TNT, Expeditors International, Panalpina lub Exel, w zależności od Twojej lokalizacji.
KLIENT PONOSI WYŁĄCZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZELKIE OBOWIĄZUJĄCE OPŁATY CELNE, PODATKI I CŁA. ORGANY CELNE WYMAGAJĄ ABY PODAĆ WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA BEZPOŚREDNIO NA PACZCE. ZWOLNIENIE TWOJEJ PACZKI JEST W WYŁĄCZNEJ WOLI AGENCJI CELNYCH.
Jeśli odmówisz przyjęcia przesyłki lub nie będziesz w stanie odebrać przesyłki, jesteś odpowiedzialny za pokrycie kosztów pierwotnej wysyłki, wszelkich naliczonych opłat importowych, ceł lub podatków oraz kosztów zwrotu paczki na naszą stronę. Kwota zostanie odliczona od Twojego zwrotu. W przypadku, gdy opłata za zwrot przekroczy kwotę Twojego zamówienia, paczka zostanie porzucona i nie otrzymasz zwrotu pieniędzy.